Re-cover Banner

Hoe komen een aantal muzikanten op het idee om samen een band te beginnen? Dit is eigenlijk de vraag voor elke biografie van een band. Centrale figuren in dit verhaal zijn Tim en Thomas, die al eerder samen speelden in de band The Fibre. Zij hadden het idee om een echte feestband op te richten met veel goede meezingers. Het genre zou vrolijke Britpop moeten worden met een Bluesrock randje. Na wat met dit idee gespeeld te hebben, besloten Tim en Thomas in 2009 dit plan door te zetten en gingen ze op zoek naar een drummer.

Na een lange zoektocht kwamen ze uit bij Ron, een goede, creatieve drummer die graag de uitdaging aan wou nemen om deze band naar een hoger niveau te brengen. Niet lang daarna kwam ook Maarten bij de band. Hij bracht ons het extra dikke ZZ-top / Blues Brothers randje waar we naar op zoek waren. Met z'n vierën was de solide basis voor de band gelegd.

Het zoeken was nu gericht op een vocalist; het boegbeeld van de band! Na een korte zoektocht kwamen de heren uit bij Lotte, een goede zangeres met pit!

Voor nu, kom ze eens live beluisteren! Hoe meer support de band mag ontvangen, hoe groter de kans dat er nog vele alinea's zullen volgen in deze biografie!